piątek, 8 lipca 2016

Zamiast...

I chociaż i tym razem podczas 12 DWC nakupowałam różniastych preparatów,
to zdarza mi się, że wykorzystuję w zastępstwie artykuły budowlane,
które także świetnie się spisują na papierach. 

A ponieważ kilku nowym znajomym obiecałam podesłać nazwy,
to wywiązuję się z obietnicy.

Do przybielenia tła dobra jest Eko hipoalergiczna Śnieżka - matowa, akrylowa, śnieżnobiała farba do sufitów i ścian. 
Użyłam jej już kilkakrotnie do zrobienia pasty strukturalnej i spisała się całkiem dobrze.

Jeśli nie mam sody oczyszczonej, by zrobić pastę, a potrzebuję jej na cito,
to zdarza mi się używać gładzi szpachlowej wykończeniowej
do ścian, sufitów, płyt gipsowo-kartonowych, także Śnieżki. 
Porównywałam z innymi firmami i Śnieżka wychodzi najtaniej.

Już wróciłam i pochwalę się na dniach z pobytu na 12 DWC we Wrocławiu.

Witam także nową obserwatorkę w moich progach, Agnieszko - miło mi.




Brak komentarzy: