czwartek, 21 lipca 2016

Zakładki do książek

W maju zapisałam się do blogowej wymianki zakładek u Rudlis. 
Więcej możecie poczytać i obejrzeć tutaj i tutaj.
Dostałam piękne zakładeczki, cieszę się niezmiernie, 
że udało mi się zmobilizować i wykonać 20 prac na czas.
Zaniedbałam przez to inne projekty, 
ale komplet świetnych zakładek rekompensuje poświęcony czas.

Dziękuję wszystkim dziewczynom, od których prace dotarły do mnie:

Siódmy Anioł


byshraddka

Efka

Ewinka Nowa



od Jyoti mam aż dwie (śliczne)




 manufaktura Anety

 Aga



Lawendowy czas


 Origata



 Inka z Klonowej


Carmen


 Basieńka


Chanya13


Maguda



Rudlis


 Jaśminowa Manufaktura


 Asica 3 city


Margaretka


 Piękne 19 zakładek będzie mi nie tylko służyło podczas czytania, 
to źródło fantastycznych inspiracji.
Dziękuję, Irenko, za wymiankę i ogrom pracy, jaki w nią włożyłaś.

Moje zakładki pokażę jutro.





Brak komentarzy: