poniedziałek, 13 stycznia 2014

Ciasto z dynią i z jabłkami



Przynieśliśmy do domu ostatnią  dynię i postanowiłam spróbować nowy dla mnie przepis wypatrzony na blogu:  Proste potrawy.
Po raz pierwszy piekłam ciasto z dyni i myślę, że nie ostatni. Nie miałam czekoladowych kuleczek, więc dodałam czekoladę pokrojoną w grubą kostkę.
Często piekę ciasto marchewkowe, a dyniowe jest w smaku trochę podobne.
Troszkę go jednak zmodyfikuję. Sprawdzę, czy będzie rosło przy mniejszej ilości sody
i proszku. I zdecydowanie dodam więcej jabłek.





3 komentarze:

Dobra pisze...

Ciacho z kawusia wygląda bardzo apetycznie i kusząco.

Urszula - Proste potrawy pisze...

Ciacho rzeczywiście super udane, ciesze się ogromnie, pozdrawiam serdeczni!

DOBROSŁAWA pisze...

a mi tylko ślikna leci, bo mam małą dietę