niedziela, 19 lipca 2015

Powoli odrabiam zadanie domowe

i gdyby nie temperatury zabójcze
(na poddaszu o ekspozycji wschodnio-południowej nie da się żyć,
a coś działać już absolutnie  niemożliwe), byłoby troszkę wcześniej.
Jeszcze tylko wrócę na chwilkę wspomnieniami do niedzieli
podczas V DLWC. 
Na Starograniczną dotarłam, gdy Olga, Karolina  i Ania
Retro Kraft Shop działały pod tematem: "zDistressuj się!",
czyli jak można wykorzystać Distress Spray Stain
na blejtramie, kartce i w art journalu.
Oto kilka fotek pięknych prac:








I dziewczyny w akcji:






Uczestniczyłam także w make and take  z Eweliną z  Paper Passion.
Robiłyśmy minialbum wg takiego wzoru:



Wyszło mi tak:



A w domciu zrobiłam drugi, większy i dodałam kilka mm, żeby był przestrzenny:










Dokończyłam też kartkę ze stemplowanymi elementami wg Marty z Magiczna Kartki.







Wieczorem udało mi się skończyć pierwszą kartkę metodą doodlingu,
ale pokażę ją jutro, jak zrobię zdjęcia.

Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco i dziękuję za komentarze.

2 komentarze:

hania739 pisze...

Pracuś z Ciebie i wszystko bardzo pomysłowe :)

DOBROSŁAWA pisze...

cała eskplozja kartek
medialnie pięknie