środa, 20 stycznia 2016

Stojak na biżuterię

Latem jeszcze zrobiłam z pianki montażowej
stojak - popiersie na korale, naszyjniki, kolczyki.
 Udało mi się go wtedy okleić papierem. 
W grudniu (bo miałam kilka dni wolnych) wróciłam do tej pracy. 
Pokryłam całość farbą akrylową, pobawiłam się serwetkami, 
dodałam kartki z nutami, klucze wiolinowe,  trochę kółkowych wycinanek, 
pokryłam wszystko kilkakrotnie klejem introligatorskim.
 Efekt kilku dni pracy taki oto:










Kolczyki łatwo można przypiąć w każdym miejscu, 
bo nie pokryłam stojaczka lakierem i w takiej wersji go zostawię.
 A jeśli będzie  taka potrzeba - to pokryję popiersie kolejną warstwą papieru
 i dam mu nowe ubranko.
Grudniowe kolczyki z tego posta były zawieszone już na tym stojaczku.




3 komentarze:

zcdl pisze...

ach krásne

Alicja pisze...

Bardzo pomysłowy stojak a jak ładnie ozdobiony :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

piaseiza pisze...

Naprawdę będziesz wbijać szpilki w to cudo?