poniedziałek, 3 marca 2014

Zapowiedź wiosny

    Pokusiłam się na zliftowanie jednej ze starszych prac Ingvild Bolme.
Dla mnie jej prace to niedościgniony ideał i chociaż aktualnie w jej scrapach coraz więcej metalowych przydasi i mediów (nie na moje możliwości), to i tak zerkam na jej blog.
Od jakiegoś czasu na swoim blogu Ingvild prezentuje cudowne prace innych scraperek.
Jest na co popatrzeć.
A oto mój żółto-zielony scrap przywołujący wiosnę. W rzeczywistości jego kolory są bardziej soczyste. Nie widać też perłowej mgiełki, którą kartka jest mocna popsikana.















Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.:))

2 komentarze:

Sylwia_85 pisze...

Piękna i wyjątkowa.

DOBROSŁAWA pisze...

Ale cudo zrobiłaś. Ten sznurowany papier jest genialny, kolory mnie po prostu urzekły.