piątek, 6 lipca 2018

Wyzwanie czerwcowe 6/12

To już półmetek w zabawie u Rogatego  z Inką

W tym wyzwaniu liftować można było kartki:
 Agaty Baran, Ewy S., która w sieci funkcjonuje jako  Kartkulec 
oraz Moniki ML.  
     
Moja patchworkowa kartka jest liftem kartki Moniki. 
W dzisiejszej nocnej wersji jest blada. Ale cóż tam, ważne, że zdążyłam.
Jutro podrzucę lepsze zdjęcia.

             


                
I podrzucam aktualizując post.
W dziennym oświetleniu:










A to liftowany oryginał: 

kartka ala patchwork na święta 




3 komentarze:

piaseiza pisze...

Śliczna!

aga-craft pisze...

Świetnie sobie poradziłas z tym wyzwaniem :) patchworkowe prace nie są łatwe :) DZIĘKUJĘ za miło spędzony wspólnie czas na zlocie we Wrocku :)

Ewa S. pisze...

Bardzo mi się podoba gra śnieżynek, jaką stworzyłaś na swojej kartce, Danusiu! Uwielbiam patchworkowe kompozycje, dlatego też się zdecydowałam na wybór kartki Moniki ML do zliftowania i teraz sobie oglądam co wymyśliły inne dziewczyny:)
Aaa, dostrzegłam błąd w Twoim poście, Danusiu - Ewa Szubra ma swój blog pod tym adresem:http://kartki-es.blogspot.com/ i jest ode mnie 100 x lepsza w tym co robi:) A skromny "Kartkulec" należy do mnie - Ewy S. czyli Ewy Skonecznej. Ale ja się z powodu takiej pomyłki nie gniewam:) Pozdrawiam słonecznie :)