środa, 2 lipca 2014

Scrap z Adasiem

Ciepły scrap ze zdjęciem radosnego Adasia sprzed dwóch lat. Jak ten czas szybko leci! 



Kiedy moi chłopcy byli mali, kupiłam im wielkie pudełko "Mały artysta", z pieczątkami, tuszami, farbkami, kredkami, linijkami, papierami, kolorowankami, flamastrami i z czymś tam jeszcze. Kiedy już podrośli i nie korzystali z zestawu, postanowiłam go oddać młodszym dzieciakom z rodziny, tak jak to robiłam ze wszystkimi zabawkami. Starszy syn czasami się buntował, ale malutkie mieszkanko nie pozwalało  na chomikowanie wszystkiego, więc bardzo rzadko ustępowałam. Jakaż była moja ogromna radość, gdy podczas robienia kolejnej segregacji pamiątek z ich dzieciństwa,  znalazłam pomiędzy rycerzykami kilka całkiem fajnych stempli ze zwierzątkami. A było ich tak dużo! I postaci z bajek! I literki sporej wielkości! I cyferki fikuśne! Oj, nie posłuchałam ja dziecka, a teraz żałuję!

Brak komentarzy: