poniedziałek, 28 kwietnia 2014

I ... po świętach

Kilka zdjęć z moich przygotowań świątecznych. Serwetka na koszyczek ozdobiona kwiatkami ze wstążki satynowej wg mojego pomysłu:



Wspaniały torcik czekoladowo-miętowy według tego przepisu. Napar miętowy do ponczu zrobiłam ze świeżej mięty pieprzowej z ogródka. Tort obfocony przed położeniem na nim prostej kwiatowej dekoracji z marcepanu. Masa była w kolorze blado miętowym, czego nie widać na zdjęciach.



Kolejny już raz zrobiłam z masła ziołowego zajączka na stół wielkanocny. Efektownie i pysznie.


Drugi, upieczony, stoi na smakowitej babce ananasowo-kokosowej. Kilka kolejnych babeczek to babki cytrynowe, herbaciane i piaskowe. Był jeszcze baranek upieczony w bardzo starej formie do koszyczka oraz shrek.


Wianek z gałązek brzozy przyozdobiony wydmuszkami i fioletowymi piórkami, rzeżucha i pisanki to kilka tylko dekoracji mieszkania.




I żeby nie było, że święta spędzam tylko za stołem - fotka, z której jestem dumna, ze spaceru świątecznego.


Dostałam też od kilku zaprzyjaźnionych scraperek kartki z pięknymi życzeniami świątecznymi, za które bardzo dziękuję.

3 komentarze:

Urszula - Proste potrawy pisze...

Oj tak, Święta i po świętach, ale wrażeń moc i to sie liczy.
Cieszę się, że wypieki udane, tort jest naprawdę super pyszny, ja robiłam go już 3 razy :)
Sorry, ale link z Twojego bloga nie kieruje do przepisu, pozdrawiam serdecznie :)

DOBROSŁAWA pisze...

Ale pięknie tu u Ciebie było . Chyba będę musiała spróbować tego wspaniałego tortu. Buziaczki

Arleta pisze...

śliczne satynowe kwiatki